היוזמה של זאב ינאי: להביא חשיפה תקשורתית נאותה למגזר החרדי ביום הזיכרון

    ארי וידר No Comments on היוזמה של זאב ינאי: להביא חשיפה תקשורתית נאותה למגזר החרדי ביום הזיכרון
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועץ התקשורת זאב ינאי שנחשב לאחת מהאושיות בתחום יחסי הציבור בישראל ומפעיל את קבוצת PR גורו ברשת החברתית ואשר בה חברים אלפי עיתונאים ואנשי תקשורת, קיים הבוקר יוזמה מעניינת ומרעננת באמצעותה ניסה לחבר בין דוברים חרדים למערכות העיתונים, במטרה להביא את הזווית החרדית הקלאסית לחשיפה תקשורתית בהקשר יום הזיכרון ויום העצמאות שחלים השבוע.

    "אנשי התקשורת ברובם אינם מקרב הקהילה החרדית והם מחפשים דברים אקזוטיים, ואין יותר אקזוטי מחרדי שהולך בצפירה" מסביר זאב ינאי לאתר 'קול חי' "מהיכרות שלי עם העולם החרדי אני יודע שהזרם הקיצוני שמובא בדרך כלל אינו מייצג את הרוב המכבד אשר רואה בהרוגים כבן משפחה. אבל, התמונה שמתפרסמת כשחרדי הולך בצפירה מעוררת בקע ומגבירה את התהום".

    לדבריו "הרוב החרדי הוא רוב מתון שרוצה להנציח את ההרוגים נפגעי פעולות האיבה בדרך שלו. למשל בקריאת תהילים, והם לא מחפשים לדחוף אצבע לתוך העין של השני".

    ינאי מספר כי מאז שפירסם את היוזמה הוא זכה לפניות רבות מצד אנשי תקשורת מהמערכות השונות "אני יודע שיש מערכות רבות שרוצות להביא כעת אייטמים שיביאו דווקא את הצד של הרוב החרדי המתון". .

    על חברי הכנסת החרדיים אשר בוחרים שלא להשתתף באירועי יום העצמאות אומר זאב ינאי "אני מאמין בלהבין את השונה, אבל המטרה שלהם צריכה להיות להביא לחיבור בין המגזרים ולא לגרום את ההיפך הגמור.

    חברי הכנסת החרדים עושים הרבה מאד דברים שיכולים לחבר בין הציבורים, ולכן הם צריכים לדעתי לשים את הדגש על זה. יש חכם ויש צודק, זה לא בהכרח תמיד הולך ביחד".

    "אילו הייתי יועץ התקשורת של המגזר החרדי הייתי מסביר למגזר שהמיעוט עלול לייצר את התמונה שבאמצעותה כל הקהילה נפגעת, ולכן אני חושב שחשוב היה ליצור פול של דוברים חרדים שיציגו את הצד של הרוב החרדי המתון".



    0 תגובות